Stora steg

Alla inlägg under mars 2010

ok

Av Madelene - 26 mars 2010 12:22

Blir inte att fixa naglarna i dag, för hon var sjuk hon som skulle göra dem.. så jag fick en ny tid på tisdag kl 18... hoppas dem håller tills dess. Har en nagler som gick av förra gången och den är fortfarande i dålig kvalitet.

Av Madelene - 26 mars 2010 08:07

Var är min   ?


Ja i dag ska jag och fixa mina naglar, som vanligt så har jag ingen aning vilken färg jag ska välja.

Men jag brukar ju lyckas välja något i sista sekund.

Vad som ska göras annars i dag , jag eftersom jag inte har lika mycket smärtor i dag så hoppas jag kunna fara och simma men vi får väl se. Huvudvärken i går var fruktansvärd , den ville inte ge sig fast jag tog tableter , Men när jag vaknade i dag var den som bort blåst.

  Hahhahahha fan vad jag fick skratta åt jingel mannen i dag på vakna med the voice. Ni kan gå in på the voice hemsida och kolla vad som var så kul om ni missade i morse på  tv.

Av Madelene - 25 mars 2010 13:18

Jag hade glömt bort att jag skulle få lön denna månad , för det jag jobbade en dag förra månaden.. vist det är inte några miljoner men alltid en början på en i alla fall.. något glad jag blev .. när jag fick löne specen i dag och kom på att jag får lön i morgon.. härligt.

Av Madelene - 25 mars 2010 12:09

Att få en ny frisyr.. Jag hoppas att jag vinner så himmla mycket.

Jag går ditt och fixar naglaran en gång i månaden och jag har även färgat håret där + att jag har sätt vad em kan gör de är riktigt duktiga. Som sakt just nu har jag ju inte så mycket pengar , har inte fått något från a-kassan ännu.

Så därför skulle det vara kul att få en fin frisyr utan att lägga ut en hel del pengar på det. Om det är någon annan som är intresserad att få en ny frisyr så gå in på länken här nedanför och följ anvisningar.

http://xtremebeautynails.blogg.se/

Alla fötjänar en snygg frisyr nu under våren. Man kan även vara med i en tävling att få snygga naglar.

  

Av Madelene - 24 mars 2010 20:17

Säga.. som vanligt + en till sak.. har haft trevligt besök av Emma och Gunnar.

Just nu kollar femman... ska snart ta mig ett gott kvälls mål.

I går provade jag varm cholkad och en ost smörgås.. så gott det var och det gick jätte bra...

Slog ännu ett steg rekord i dag 22 362 steg och 928 kalorier brända.

Av Madelene - 23 mars 2010 20:35

Alltså är så himmla stolt över mig själv, tog mig nästan ända fram i går men i dag lyckades ja helt..

För med simmningen och promenaden i dag så har jag kommit upp i 20 000 steg.. hurra hurra.

  

I går kom jag upp i 19 033 steg..

Lite bilder från promenader nu under Mars.

      

Av Madelene - 23 mars 2010 14:47

I går men .. så låste datorn upp sig.. så det blev inget.

Vad var det jag skrev om då.. ja att jag suttit och skissat på hur vi ska göra på balkongen till sommaren. La även inbilder.. men orkar inte göra det i dag. Var och simmade i går också + en lång promenad i solen med Jakita och dagen i dag innehåller samma saker förutom att jag tvättar i stället för att skissa på balkongen.

Av Madelene - 21 mars 2010 17:24

Fan vad tungt det var att skidra i dag.  Inget glid över huvudtaget... Men det var ändå helt ok att skidra..   


Jakita sprang runt oss som en dåre när vi skidrade och den lilla rakaren  kan dra hela mig helt otroligt.. jag  skulle fixa kopplet så jag kunde hålla det ordentligt och samtidigt enkelt .. när jag skulle skidra och skidrade väl lite sådär lätt framåt och helt plötsligt så var det som om någon stoppat en 100 lapp i Jakita för hon sprang i väg med värdens fart och jag efter på skidrorna och det tog ett tag innan jag fick stopp på henne.. fan hon är stark alltså..Jag menar jag är ju inte den lättaste som går i ett par skor , även om jag är mycket lättare nu än för tre månader sen..

Hundrakaren väger ju ändast  18 kg.. fatta vilka muskler   hon måste ha för att kunna dra mig även om jag är på ett par skidor....


  Ja just nu sitter jag i Råneå , på dator medans Magnus och Dan skruvar för fullt i Opel.. det hade rostat hål i avgas röret.. på två ställen så det fick dem svettsa + att det vara massa andra fel.. jag tycket vi skulle sälja skiten det är mitt svar på alla bilar som raklar för mycket...Gillar inte att lägga ut en hel del penger på en bil som nästan inte är värt något.

Presentation

Edwin

    Min sonTräsk ungen                    Edwin som föddes

den 28/5-2011.

Vägde 4160g

52.5cm lång

Edwin gillar att bada och prata , skrattar mycket och är nöjd för det mesta

Älsklingen

ca 50 mil = 1 miljon steg. startade 29/6

Dagar sen operationen

Viktminskning

- 5kg avklarat 1/12-2009
-10kg avklarat 14/12-2009
-15kg avklarat 8/1-2010
-20kg avklarat 13/2-2010
-25kg avklarat 20/3-2010
-30kg avklarat 17/4-2010
-35kg avklarat 22/5-2010
-40kg avklarat 26/6-2010
-45kg avklarat 17/7-2010
-50kg avklarat 6/11-2010
-55kg avklarat 12/3-2011Gravid
-60kg avklarat 31/5-2011
-65kg
-70kg
-75kg
-80kg
.......

Fråga mig

2 besvarade frågor

Översätt

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Bodywork

Följ min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards