Stora steg

Alla inlägg under januari 2009

Av Madelene - 30 januari 2009 23:32

ZZZZZZzzzzzz.. är så trött.

Har varit i Siknäs hela dagen.. Har varit på Gkås.. Har varit till mormor och morfar.

Har inte gjort så mycket annat.. Sitter och pratar med Magnus i telen.. han är just nu i Överkalix på väg ner från Kiruna.. Allt har gått bra för han..

Av Madelene - 29 januari 2009 19:17

lång dag i dag.. å den är inte slut ännu..

Har haft ont i magen hela dagen.. så jag antar att .. det känns som om dagen blir längre då..

Har slut ström i mobilen och kan inte hitta min laddare.. bland alla flyttkartonger .. inte bra.. eftersom jag inte har något jobb inför morgondagen.. å vikaripoolen  ändast har mitt mobil nummer.. så blir det lite problematiskt.. så att få tag i mig via mobilen kan bli svårt ett tag fram över.. om jag nu inte lyckas hitta mobilenladdaren.. har en lite misstanke att den hamnat i en flyttkartong som redan åkt till Siknäs..

Nä nu ska jag åka  å jobba... så uppdaterar mer i morgon...

jo och jobbet i dag .. gick jätte bra

Av Madelene - 28 januari 2009 08:59

Vaknade av att min lampa från tunisien ramlade i golvet.. på grund av bygg arbetarna.. det måste ha jobbat med en padda eller något för det vibrerade i hela våran lägenhet.

Känner mig ganska irriterad.. och sur.. gillade den lampan jävligt mycket.. den var snygg fast den inte var tände..

Ja i dag har jag tagit ledigt.. känner mig så slut.. skulle tro att det är en förkylning på g.. men hoppas inte.. kan ju bara vara för att väkningen i dag var så dramatisk..bland annat..

Av Madelene - 27 januari 2009 19:22

Ja nu är jag tillbaka.. äntligen.. så skönt.. har svårt att vara utan internet..Man gör ju något varje dag med internet.. har kännt mig helt handikappad.

Ja hänt sen sist.. hur mycket som hälst.. kommer inte gå in på det .. utan blicka framåt i stället.. ska ha en hudvårds klass på Söndag.. ska bli så kul längtar.. Var just inne på Mary kay hemsidan.. och uppdaterade mig.. har kommit jätte fina gift set.. med smink.. skulle vilja ha ett själv.. men få väl ta det nästa månad...

Ska försöka uppdatera mig dagligen nu.. så välkommna tillbaka..

Av Madelene - 20 januari 2009 22:42

Jag kommer nog inte kunna blogga på ett tag.. i morgon går vårat virus program ut.. och just nu har vi inga pengar till något nytt.. så inget internet för mig.. på ett tag.. kommer känna mig helt utanför vad som händer.. använder internet väldigt mycket.. varje dag..


Ja har varit i Siknäs och firat Magnus pappa på födelsedagen.. 64 år..fick middag .. tårta .. Har även kollat på när Obama blev president..  ganska häftig sermoni facktist.. sen åkte vi till Dan och hälsade på såg en film.. å nu sitter vi hemma och ska snart gå och sova.


Får hoppas att mina kompisar håller mig upp daterad om vad som händer..


Ojjj höll nästan på att glömma.. i morgon ska vi på möte om renoveringen.. och i början av februari ska vi flytta ut..


 Nu ska vi bara se Scrubs..


Av Madelene - 19 januari 2009 13:02

Ja .. i dag är jag ledig.. hade så ont i magen..Det är den tiden .. för det nu..

Jag och syrran bakade mockarutor i går.. å det blev så goda..men var mycket besvär kring bakningen.

i dag ska jag på mötet och syrran ska med.. ska bli så kul.. längtar.

Det är ju om man vågar var på Tuna när det går män med yxa och misshandlar folk.

Av Madelene - 18 januari 2009 16:47

Har just ätit middag.. rester.. jätte gott var det... Magnus föräldrar har varit förbi..å fikat i dag.. de hade med sig ett jätt gott kött åt oss.

Hänt under dagen inte mycket vaknade med jätt ont i magen.. sen så har vi bara tagit det lugnt.. varit på Dollar.. å nu sitter vi och pustar ut.. för snart ska Magnus å jobba.. kl 20.00

Tänkte ringa Emma och fråga hur helgen varit.. sen så har jag frågat syrran om de skulle komma förbi..men .. de vist inte riktigt..

I morgon på Mary Kay mötet så får jag ha med mig gäster.. så jag hoppas att någon av dem jag har frågat vill komma... hade varit roligt..

 

Av Madelene - 17 januari 2009 10:54

Ja god... morgon. har precis vaknat.. ögonen känns tunga..och kliar.. inte bra.

Skulle vilja gå på bio i dag.. men det blir det inte..

SKA försöka komma på något att göra.. men inget lookar just nu..

Presentation

Edwin

    Min sonTräsk ungen                    Edwin som föddes

den 28/5-2011.

Vägde 4160g

52.5cm lång

Edwin gillar att bada och prata , skrattar mycket och är nöjd för det mesta

Älsklingen

ca 50 mil = 1 miljon steg. startade 29/6

Dagar sen operationen

Viktminskning

- 5kg avklarat 1/12-2009
-10kg avklarat 14/12-2009
-15kg avklarat 8/1-2010
-20kg avklarat 13/2-2010
-25kg avklarat 20/3-2010
-30kg avklarat 17/4-2010
-35kg avklarat 22/5-2010
-40kg avklarat 26/6-2010
-45kg avklarat 17/7-2010
-50kg avklarat 6/11-2010
-55kg avklarat 12/3-2011Gravid
-60kg avklarat 31/5-2011
-65kg
-70kg
-75kg
-80kg
.......

Fråga mig

2 besvarade frågor

Översätt

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Bodywork

Följ min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards