Stora steg

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Madelene - 4 januari 2011 13:18

                  Januari hade väl gått ner något kilo efter denna bild men det är ju efter Januari som allt händer.     Vi fortsatte arbetet på våran andra bil.. (som ännu inte är klar suck)

Felicia fyllde 3 år    

Å Bosse flyttade in hos dem så han är nu över ett år gammal  

 

Februari

Datumet på bilden stämmer inte riktigt hihi..

Började simma.

            Jakita kalasade som bara den med det nya hundfodret

och jag fyllde 24 år.   Å så började vitisen släppa hår igen .. hon trodde sommaren vara nära.. hallå det var februari.  Å jag hade gått ner över 18kg

       

Mars

Träffade en kändis.. =0P    Åkte hundspann   Lekte med vovven i snön.. var ute mycket för det var så härligt väder.   Gjorde om i hallen.

Jag ännu lättare 

   

Åkte till Norge , Första gången för mig. Syrran och Magnus var också med så klart               

Köpte mig de första nya kläderna  

Som sakt ute mycket.         

Å cina fanns ännu hos oss  

      

April

Lite party blev det allt

 

Å grilla korv ute,   Alla njöt av solen Jag byggde ett snö torn , men alla andra Vuxna tyckte det såg ut som något annat.

        

Maj

Party i Persön med trevligt sällskap.     Årets första grillninga av kyckling.  Jakita var till ett profs och fick sig förevigad.

    

Sommaren.

Jag och Magnus åkte till Piteå på Nolia.

  

             Sålde Opel                          Sa upp tidningen   Var på Luleå kalaset   Grillade under sena sommarkvällar och drack mycket gott vin.   Köpte Mb. Grannen sminkade mig så grymt snyggt.   

Jakita till vetrineren.. hon och lilo .. gick det lite het till mellan.   Bakade, och det var typ 27c ute.. efter baket dum förklarade vi oss själva.         Åkte båt                                        Jag gick utbildning till Nagelterapeut , min mamma var den första människan jag gjorde naglar på.. inte så vackra.. haha         Badad och var ute mycket.     Johanna voltade med bilen.   Jag några kilo lättare   

Johanna på balen.    

Magnus körde mc.. Johannas student.          

September.

Fick veta att vi skulle ha en bebis i maj. Det bästa som hände detta år facktist. =0)

Var ute och tränade vovven i skogen     

Gjorde om sovrummet , här är några av delarna i det nya sovrummet.       Skaffade oss en köksoffa. Syrran var i lumpen   

Dan råkade ut för en trafikolycka. (Men han mår bra) 

Hösten och julen.

Blev godkänd när jag gjort de här naglarna.

  Kunde ha stövlar igen..

Jag hade gått ner 55kg.   

Vi åkte till Sundsvall   

Firade  Mattias som doktorerat klart.  Gjorde ett pepparkaks hus i vanlig ordning.       Sen tog bilderna slut men inte året, jag firade julafton hos mormor och morfar, och nyår med Magnus och Dan hemma .   

Av Madelene - 4 januari 2011 11:17

Vad har jag fått i ryggen / midjan på sidan.. har jävligt ont men inte så ont som i natt då trodde jag att självaste djävulen satt där inne och  eldade för det gjorde sjukt ont.. var då rädd att det var blindtarmen men det smärtan ska väl inte gå över om man tar en Alvedon eller ?

Har funderat om det kan vara att jag har gjort illa mig i någon muskel eller så men jag har ju inte gjort något jag inte brukar göra.. plus att smärtan sitter längre in känns det som.

Presentation

Edwin

    Min sonTräsk ungen                    Edwin som föddes

den 28/5-2011.

Vägde 4160g

52.5cm lång

Edwin gillar att bada och prata , skrattar mycket och är nöjd för det mesta

Älsklingen

ca 50 mil = 1 miljon steg. startade 29/6

Dagar sen operationen

Viktminskning

- 5kg avklarat 1/12-2009
-10kg avklarat 14/12-2009
-15kg avklarat 8/1-2010
-20kg avklarat 13/2-2010
-25kg avklarat 20/3-2010
-30kg avklarat 17/4-2010
-35kg avklarat 22/5-2010
-40kg avklarat 26/6-2010
-45kg avklarat 17/7-2010
-50kg avklarat 6/11-2010
-55kg avklarat 12/3-2011Gravid
-60kg avklarat 31/5-2011
-65kg
-70kg
-75kg
-80kg
.......

Fråga mig

2 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Bodywork

Följ min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards