Stora steg

Alla inlägg under juli 2008

Av Madelene - 9 juli 2008 21:05

ja i dag är man på landet... hos Magnus föräldrar...har varit här nu sen i går.. i morgon blir det att åka till stan.. har sovit i husvagnen två nätter...

 ja åter kommer en annan dag.. tjav

Av Madelene - 8 juli 2008 13:27

Ja i går hade jag och Magnus ett jätte gräl.. på flera timmar.. allt började med en liten skit sak som sen blev större och större.. tillslut sat vi och pratade om saker som hänt för flera år sedan.. och diskuterade dem.. gud vad onödigt. jaja allt blev bra och efter bråket .. åkte vi och tog en glass tillsammans.. 


Vad händer i dag då.ja inte så mycket , ska till siknäs snart med mamma och Johanna ska sova där i natt.. åter kommer med mer info...

Av Madelene - 8 juli 2008 00:52

Ja det var ett tag sen jag var in.. har varit lite mycket på sistone.. men men.. kul helig.. var det i alla fall. fredag.. hade en lite fest.. Robert,Jonna,Dan,Emma,Erik,Jag och Magnus satt hos oss och pimplade vin... hade det trevligt som fan. Dan drog på båten.. senare på kvällen, Emma och Erik åkte hem.. vi andra spelade Wii.. kvällen slutade 3.00 Fint väder 26c varmt sol..


Lördag.. Skulle igentligen dra till pajala marknad.. men orkad inte efter de vi hört att det nog regnade där.. så drog till happis.. drog ikea,, Johanna , Johan, candy world och sen till Seskarö... Hälsade på mormor, morfar och Magnus päron.. åt middag.. åkte till siknäs.. sov i  husvagnen.. ( troligen våran om vi får köpa den). Det var jätte mysigt.. Så nu gått folk har jag och  Magnus vove , volvo och husvagn.. hihii..  kallt som fan, delvis regn, söndagen.. hände inte så mycket.. var trött som fan.. såg alla tre  och åt chips.. godis och ost och kex och pizza.. fy va  vilken dag.. inte fint väder eller vet inte riktigt hade nere persienerna hela dagen.. ja det var de

Av Madelene - 4 juli 2008 14:30

var lite molnigt tidigare men de har blåst bort... som sakt solen skiner 24.c varmt och lite fläktande vind.. skönt..

Av Madelene - 4 juli 2008 12:29

Här kommer lite info om... Bob Dylan...

Bob Dylan (född Robert Allen Zimmerman 24 maj 1941 i Duluth, Minnesota) är en amerikansk singer-songwriter, författare, poet, och på senare tid diskjockey, som har varit en stor figur inom populärmusik i över fem årtionden, ofta beskriven som en levande legend inom rockmusiken.

Många av Dylans mest lovprisade låtar kommer från 1960-talet, där han kom att bli en förgrundsfigur i Amerika, och han ansågs av många skildra en hel generation. Några av hans sånger, såsom "Blowin' in the Wind" och "The Times They Are a-Changin'", blev ledmotiv till den amerikanska antikrigs- och medborgarrättsrörelsen.


Ja undra vad som händer i dag.. har nyss stigit upp så... just nu tar jag det bara lugnt.. ska ringa Magnus snart och höra om det blir en tidig fredag på jobbet i dag..hoppas det.. sen så ska vi nog på systemet  och handla mat inför helgen, och i kväll ska vi nog äta på österns pärla..

Av Madelene - 3 juli 2008 23:49

Är 27c varmt i lägenheten.. kul.. kommer inte sova många timmar i natt  Har varit med Emma och Erik.. vi åkte först hem till dem , åt glass och såg landgång.. sen åkte vi ut med bilen.. till ett ställe här i Luleå och Jakita badade och jagade pinar... sen så åkte vi runt lite mer.. tog en mc flurry.. och åkte hem.. Magnus ska ju jobba i morgon..

Av Madelene - 3 juli 2008 16:22

Ja i dag har man städat hela dagen fast det är super fint väder ute.. Sol +28c. Men nu känns det skönt.. nu kan jag ta det lugnt hela heligen... Ja i går färgade jag Johannas under hår rött.. blev ganska bra ,jag  ville att det skulle bli mörkare , men men.Johanna med den nys färgen

Sen för ovanlighetens skull så kom Magnus hem i tid..han behövde inte jobba över.. och gissa om jag blev glad..

Vi lagade tacos till middag.. gott som fan var det..middagen


innan vi åt middag åkte vi och handlade och när vi kom tillbaka så stod det en blombuket utanför dörren.. och dom var från hyresvärden som önskade oss lycka till med den nys bostaden.. så tack så mycket..blommorna

Det var allt jag hade att komma med just ny.. vet inte vad jag ska göra riktigt.. orkar inte gå ut just nu men jag har inga tv kanaler så jag kan inte se på tv heller.. ja ja jag hittar nog på något..

Av Madelene - 2 juli 2008 13:34

Ja i dag steg jag upp 12.00, johanna var redan uppe.. så vi började på en gång med att färga hennes under hår rött.. hon är just nu i duschen och tvättar ur det så vi får se om det blev bra.. hoppas på det... bild kommer sedan..

ringde apollo i dag skulle avboka resan till kreta det gick bra men jag får inte tillbaka pengarna som jag betallade in i maj.. 2000 kr, jävlig synd men vad ska man göra. Här i luleå skiner solen.. och det

r gansk varmt åter kommer med mer info inför kvällen...

Presentation

Edwin

    Min sonTräsk ungen                    Edwin som föddes

den 28/5-2011.

Vägde 4160g

52.5cm lång

Edwin gillar att bada och prata , skrattar mycket och är nöjd för det mesta

Älsklingen

ca 50 mil = 1 miljon steg. startade 29/6

Dagar sen operationen

Viktminskning

- 5kg avklarat 1/12-2009
-10kg avklarat 14/12-2009
-15kg avklarat 8/1-2010
-20kg avklarat 13/2-2010
-25kg avklarat 20/3-2010
-30kg avklarat 17/4-2010
-35kg avklarat 22/5-2010
-40kg avklarat 26/6-2010
-45kg avklarat 17/7-2010
-50kg avklarat 6/11-2010
-55kg avklarat 12/3-2011Gravid
-60kg avklarat 31/5-2011
-65kg
-70kg
-75kg
-80kg
.......

Fråga mig

2 besvarade frågor

Översätt

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Bodywork

Följ min blogg


Ovido - Quiz & Flashcards